FꓤANCISCO JAVIER ЯODRÍGUEZ AMOЯÍN

Anekdotas o lapsus na razón.

4 nov 2022

04 - Primaries en Podemos Asturies: Resultados.

¡No tengo mucho tiempo, pero si muchas ganas!
* De agradecer a cada militante que participó, demostrando que Asturies está viva y peleando.
* De abrazar a cada militante que confío en nuestra candidatura, haciendo posible esta victoria.
* De enviar a Alba González y su candidatura en Comuña mi respeto y enhorabuena por su campaña y el respaldo obtenido.
* De celebrar la ilusión del trabajo bien hecho por cada una de las personas de la candidatura Somos Asturies. Gracias 40 veces, 40 candidatas, todas igual de importantes. Una lista llena de gente luchadora.
Y por cada una de las personas que no pudieron estar pero trabajaron más que nadie Mayi, Ron, Ripa, Roge, Fran. El éxito es de todas.
Lo digo siempre, lo repito hoy, mi mejor virtud la gente que me rodea. SÍ SE PUEDE.


¡Toca facer país!.
Nun soi yo muncho d'abeyar peles redes sociales y mui puntualmente asoleyo cuestiones estrictamente partidistes, pero nesta ocasión voi facer una escepción. Quiero agradecer públicamente la confianza que depositaron en min la xente de la candidatura de Somos Asturies nes primaries de Podemos Asturies p'armar la llista de cara a les próximes eleccciones autonómiques y tamién a toles persones qu'emplegaron el so tiempu en votame. ¡Gracies!
Aceptáronme conscientes del mio perfil y de los mios posicionamientos políticos, que dexé bien a les clares en dellos artículos nos que creo fui bien honestu; la militancia d'esta organización sabía perfectamente lo qu'escoyía y nun puedo más que sentir un enorme agradecimientu pol apoyu que me dieron. ¡Gracies!
Nun quiero escaeceme de toes aquelles persones qu'ensin pertenecer a Podemos Asturies manifestáronme la so ilusión porque daquién como yo pudiere llegar a la Xunta Xeneral. ¡Gracies!
Esto namás ye'l principiu, agora queda dialogar, falar, texer rede, entamar complicidaes pa llograr qu'en mayu del 2023 pueda presentase una opción apegada a la tierra que trescienda les sigles partidaries, que seya'l reflexu d'una Asturies que nun se rinde, arguyosa de ser quien ye, plural, solidaria y con ganes de futuru. Fainos falta como pueblu, merecémoslo...




 
inicio